فرآیند یاددهی و یادگیری ، فرآیند دو جانبه ای است که در آن یاددهی با ابتکار  و خلاقیت معلم و یادگیری بر اساس مفاهیم و اهداف درس است به نحوی که هر دو  طرف فر آیند ، معلم و متعلّم در این فعالیت مشارکت داشته باشند.    به فعالیت هایی که بر اساس نوآوری و ابتکار معلمین در کنار تدریس و بر اساس   آموزش مفاهیم و اهداف درس به کار گرفته شوند و در داخل یا خارج کلاس انجام   شود ، فعالیت مکمل گفته می شود. 

 

 

 

 چنانچه این فعالیت ها با توجه به شرایط خاص منطقه ای یا اقلیمی باشد و یا در  راستای آموزش استعدادهای خاص فراگیران باشد ، فعالیت فوق برنامه گفته می شود. همزمان با آغاز سال تحصیلی اعضای شورای مدرسه با توجه به علائق و نیاز های دانش آموزان اهداف یک ساله ای را تنظیم می نمایند که بعد از تعیین هدف شیوه  ای متناسب با رفع نیاز های عنوان شده دنبال می شود . به همین منظور برخی  فعالیت ها و برنامه ها پیش بینی می شود تا در مدت یک سال با نظارت کلیه ی عوامل اجرا شود.

مسعولان مدرسه فقط نباید اموزش را اولویت کار خود قرار دهند زیرا پرورش نیز باید به انجام رسد تا واژه اموزش و پرورش کامل شود.ین اصل باید در نظر گرفته شود که محیط مدرسه کاملا خسته کننده و زننده است که شوق یادگیری در دانش اموزان را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد پس باید به علایق دانش اموزان و راحتی یادگیری انها توجه کرد .

#شادی_هنرماست_میکوشیم_ان_رادرمدرسه_به_کارگیریم

http://a19ooruji.rozblog.com


زنگ شادی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

fitbudyclub عرفان طب Warren Dokhtare Paeez ثبت برند خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان پیچک یاد Tom حفاظ پردیس گروه تولیدی صنعتی استیل شیر سازنده انواع حفاظ استیل ضد سرقت